2014. február 17., hétfő

Paradicsomos-kéksajtos spagetti

 

Imádjuk a kék sajt intenzív ízét, amiből egy kevéske elég, hogy feldobja az ételt.

Hozzávalók:

1 kis fej hagyma
Olívaolaj
Só, bazsalikom, kakukkfű vagy Provance fűszerkeverék
4dl pardicsomlé
1 evőkanál liszt
1dl tejszín
8dkg kék sajt
30dkg spagetti


A hagymát kevés olajon megfonnyasztottam majd hozzákevertem a lisztet. Világos zsemleszínűre pirítottam majd felöntöttem paradicsomlével. Fűszereztem, hozzáadtam a felkockázott sajt felét és a tejszínt, együtt összerottyantottam.

A spagettit forrásban lévő sós, vízben kifőztem.

A kifőtt tésztát a paradicsommártással és a maradék sajtkockákkal tálaltam.



2 megjegyzés:

  1. Jééé. havat látok :) Fincsi lehetett ez a spagi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi-hi, nagyon jó volt! A hó szerencsére nem maradt, de a recept igen! :-D

      Törlés